גאים להציג:

יזמות במסעדנות - ההבדל בין הצלחה לכשלון

יורם ירזין, היזם שעומד מאחורי המסעדות המצליחות בישראל כמו קפה איטליה, זוזוברה, מגזינו, בירנבאום ומנדלבאום ורבות אחרות, בסדרת פרקים שהוקלטו מראש וזמינים לצפייה מיידית, משתף בנקודת המבט הייחודית שלו על עולם המסעדנות, חולק תובנות משמעותיות ונותן כלים פרקטיים להקמת מסעדה מהניסיון שרכש ב30 השנים האחרונות בתחום המאתגר.

עם אילו כלים תצאו?

איך בוחרים לוקיישן למסעדה?
כיצד בונים תפריט?
מה חשוב בעיצוב המסעדה?
כיצד חוקרים ובונים את הקונספט?
שלב אחר שלב מההרצה עד הפתיחה
איך יוצרים קהל לקוחות חוזר?
כיצד בונים צוות מסור ומלוכד?
מה הכי חשוב בשיווק של מסעדה?

אז מה הולך להיות לנו?

כבר לא מעט שנים שאני פוגש יזמים ויזמיות שמבקשים להיפגש ולהתייעץ לקראת פתיחת המסעדה שלהם.

בכל פעם מחדש, אני משתדל להעביר למי שיושבים מולי כמה שהענף הזה קשה ומורכב, הרבה יותר מאיך שהוא נראה מבחוץ.

כשפנו אלי הצוות של MASTERS, הרגשתי שזה הזמן הנכון עבורי לעשות סדר בכל הידע שצברתי לאורך השנים, הנסיונות המוצלחים והנסיונות שפחות, הסיפורים והטיפים שיש לי בארסנל, ולהגיש אותם לכל מי שבדרך להקים מסעדה.

זו הפעם הראשונה שאני יושב לעשות פרויקט מהסוג הזה ואני מאמין שזו גם הפעם הראשונה שתשמעו ממני את הסיפורים שחלקתי בצילומים של הקורס.

אני בטוח שתמצאו כאן דברים שיכולים להציל לכם קצת כסף או לשנות לכם את קו המחשבה ובמקביל, יכול מאוד להיות שתמצאו בדברים שלי מקומות שפחות התחברתם אליהם – וזה כל הסיפור כאן.

אין תורה אחת בהקמה של מסעדה.

מחכה לכם. יורם ירזין

עכשיו במחיר מיוחד לחגים!

49

ש״ח

12x תשלומים

(או תשלום אחד ע"ס 588 ש"ח במקום 999 ש"ח)

דברים נוספים שחשוב שתדעו

10 פרקים מוקלטים לצפייה מיידית וללא הגבלה
רכשתם ולא אהבתם? החזר כספי מובטח
*בהתאם לתקנון
הזדמנות יוצאת דופן להאזין ולראות את אחד מיזמי המסעדות המצליחות בישראל
התוכן כולו הופק ע"י צוות MASTERS מבית קליפר הפקות בע"מ
התכנים נכתבו ע"י יורם ירזין בשיתוף צוות MASTERS

עדין מתלבטים? רוצים לשאול שאלה?

עדין מתלבטים?
רוצים לשאול שאלה?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צרו קשר - לדפים

מה אומרים עלינו?

אין על האחים ירזין! לא סתם גם גוגל בחרו בהם. שאפו! אחלה תוכן.
סיגל ד.
אין על מגזינו! המסעדה האהובה עלינו. תודה רבה על סדרה מעניינת ומעשירה!
סיון ש.
הגיע הזמן שאנשים יבינו כמה שהתחום הזה קשוח. אהבתי מאוד את הכנות והדיוק בפרטים. לא הכרתי את יורם אודם וזה נחמד לדעת מי עומד מאחורי המסעדות השוות.
אביתר ד.
עשוי ברמה גבוהה. הייתי משלב קצת חומרים מהעבודה השוטפת בתוך המסעדה. זה בטוח היה מוסיף. מעבר לזה התרשמתי מאוד. תודה.
שמעון ז.
אפשר להקשיב לאיש הזה עוד 8 שעות גם. הסיפורים על המסעדות הישנות מעולים!
יריב א.

רשימת הפרקים

פרק 1הקדמה
לפני שנצא לדרך, חשוב שנכיר קצת יותר. בפרק הזה אני אשמח לשתף אתכם קצת ברקע שלי ושל הקבוצה, תכירו את המסעדות שפתחנו מתחילת הדרך ועד היום ונתחיל להכין את הקרקע לפני שנצא לדרך. בואו פשוט נשים את הדברים על השולחן ונדבר על מה שעומד מאחורי התחום המתעתע הזה שמצד אחד מושך ומפתה מאוד, ומצד שני מפחיד ומסוכן שלא משאיר אחריו שבויים. מה הן התכונות שחשוב שיהיו בכל מסעדנ/ית?
פרק 2קונספט
בואו נגיד שכדאי לא לצאת לדרך לפני שצופים בפרק הזה - הקונספט. מה עומד מאחורי השם של המסעדה שלכם? האם מספיק שיהיה במסעדה רק אוכל טוב? אז זהו שלא. מאחורי שם של מסעדה עומד סיפור. סיפור שחשוב לדעת לספר אותו לפני שפותחים את הדלתות - ולא במילים. בפרק הזה נבין איך מחליטים על קונספט ומה הם הכלים העומדים לרשותנו.
פרק 3לוקיישן או דסטיניישן?
אחת השאלות ששואלים אותי הכי הרבה היא "איך בוחרים לוקיישן"? שאלה גדולה שהאמת? אין לה תשובה חד משמעית. מצד אחד אין חוקים והכל יכול לקרות תמיד, בכל סוג של לוקיישן ולכל סוג של מסעדה. מצד שני, יש כמה כללי אצבע שחשוב לשים אליהם לב. כללים שיכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לכשלון.
פרק 4עיצוב המסעדה
עיצוב המסעדה זה חלק מאוד משמעותי ב"סיפור" של המסעדה שלך. האם יש קשר בין העיצוב לקונספט של המקום? לשם של המסעדה? ללוקיישן? בפרק הזה נבין איך ניגשים נכון לעיצוב של המסעדה. נדבר קצת על תאורה, כלי הגשה והאווירה הכללית.
פרק 5תפריט
הגענו אל התפריט של המסעדה, או יותר נכון חלון הראווה של המסעדה. בפרק הזה נדבר על איך בונים תפריט, האם חשוב להשקיע בעיצוב שלו? מה הקשר בין המנות שבתפריט ואיך בוחרים אותן בכלל?
פרק 6הצוות
הגענו אל החלק החשוב ביותר בחייה של מסעדה מצליחה - האנשים. איך בוחרים את הדמויות המרכזיות של המסעדה שלכם? מה חשוב במנהל/ת? במלצר/ית? בשפ/ית? האם צריך להיות קשר בין האנשים שבמטבח לבין האנשים שעובדים עם הלקוחות? בפרק הזה נדבר על הצוות ועל איך מקימים אותו נכון.
פרק 7הקהל
אז יש לנו מסעדה במיקום טוב, עם צוות חזק, נראית מעולה והאוכל מדהים. ומה עכשיו? צריך קהל. איך אנחנו יודעים מי הקהל שיגיע אל המסעדה שלנו? האם יש לנו שליטה על זה? מה הכוונה כשאומרים "הלקוח תמיד צודק" ואיפה עובר הגבול? הקהל של המסעדה שלכם הוא אחד הדברים שהכי חשוב לשים עליהם דגש. בפרק הבא נבין מדוע ונדבר על אחד מהמדדים החשובים ביותר בהצלחה של מסעדה.
פרק 8הרצה עד פתיחה
שלב חשוב מאוד בציר הזמן של הקמת מסעדה הוא שלב ההרצה. מתי חשוב שיהיה מטבח מוכן? מתי מגייסים צוות? מתי מתחילים לעבוד על מנות? איך עושים ארוחת הרצה והכי חשוב…מתי פותחים את הדלתות? בקיצור, בפרק הזה נדבר על המאפיינים של תקופת ההרצה ושל הימים הראשונים כשהמסעדה עובדת.
פרק 9שיווק
ואוו כמה יש לי לאמר בפרק הזה וכמה חיכיתי לו. היות ואני מכיר את הגישה הרווחת בקרב יזמים ויזמיות צעירים/ות בכל מה שקשור לשיווק מסעדות, הפרק הזה הולך לשנות את כל מה שחשבתם. הרשו לי לסיים את דבריי כאן ולהמשיך בפרק עצמו. יש לי הרבה מה לאמר כאן.
פרק 10סיכום
זהו. הגענו לסוף ואני מקווה מאוד שהצלחתי לתת לכם השראה מסוימת לקראת הדרך שלכם להקמה של מסעדה חדשה. מבחינתי אם לקחתם לפחות טיפ אחד מרכזי שיכול להציל אתכם מלהפסיד הרבה כסף, אני מסופק. זכרו שאין תורה אחת שמספרת איך להקים מסעדה מנצחת. לכו עם האמת שלכם ונסו לללמוד מנסיונם של אחרים. זה השילוב המנצח. בהצלחה.

הכירו את יורם ירזין

יורם התחיל את דרכו בעולם המסעדנות כבר ב1980, בגיל 30, כאשר נסע ללאס וגאס ללמוד ניהול בתי מלון ומסעדנות. בתום הלימודים עבד ברשת "הייאט" המקומית עד שחזר לארץ ב1988 והחל לעסוק בתחום בגבולות ישראל. מאז, כל מי שסעד בתל אביב בעיקר, ביקר קרוב לוודאי באחת המסעדות המוצלחות של האחים ירזין. יורם ואחיו ארי התחילו את דרכם בהקמת מסעדת "עד העצם", אחריה את "פסטלינה", "בירנבאום ומנדלבאום", "צ'ימיצ'נגה", רשת "מוזס", "זוזוברה", "קפה איטליה", "טוני וספה", "טאקריה" ו"מגזינו".

פרט למסעדנות, עוסקת קבוצת "ירזין סלע" בשוק הסעדת עובדים של חברות ענק בינלאומיות הפועלות בישראל.

מה שמייחד את יורם בפרט ואת הקבוצה בכלל זו העובדה שהם מאז ומתמיד התרחקו מאור הזרקורים. בניגוד להיותם חלק מאבות המזון של הקולינריה בישראל, מעולם לא עניין אותם הפרסום, אבל כן עניין אותם מאוד להצליח, להגיש אוכל טוב ולספק חוויה איכותית לקהל שפוקד את המסעדות שבבעלותם. לדבריהם: "אנחנו זה לא הסיפור. המסעדות שלנו כן".

מעוניינים לצפות בפרק לפני שתחליטו? קיבלתם!

פרק 9 – שיווק

עכשיו במחיר מיוחד לחגים

49

ש״ח

12x תשלומים

(או תשלום אחד ע"ס 588 ש"ח במקום 999 ש"ח)

ימים
שעות
דקות
שניות

איך זה עובד?

מבצעים רכישה באתר

 

מתחילים לצפות בתכנים

מתי ואיפה שיתחשק לנו

משתפים את כולם

בתוכן ובהשראה שקיבלנו

שאלות נפוצות

האם מדובר במפגש פיזי?
כל הפרקים שלפניכם מועברים בצורה דיגיטלית, באמצעות סדרת סרטונים שנכתבו, צולמו מראש וזמינים עבורכם לצפיה מיידית! לא תצטרכו להגיע למקום מסוים, לא לעמוד בפקקים ולא לחפש חניה. צפו מתי שתרצו – איפה שתרצו.
לכמה זמן התוכן יהיה זמין לצפיה מהרגע שרכשתי אותו?
התוכן יהיה זמין לצפייה עבורך במשך 24 חודשים מרגע הרכישה. לא הספקתם לצפות בכולו לאחר תום 24 החודשים? הכל טוב. דברו איתנו ונמצא פתרון מתאים 😉
האם ניתן לצפות בכיתות האמן הללו במקומות נוספים?
ממממ האמת שלא. כיתות האמן שלנו פוצחו, נכתבו והופקו במיוחד עבור MASTERS. כל מה שתראו בפרקים הינו חומר ייחודי ובלעדי לאתר ומאוד שונה מדברים אחרים שהכרתם עד כה בתחום הההעשרה הדיגיטלית.
ואם ארכוש ולא אתחבר?
לצערנו הרב, עם כל המאמצים שאנו משקיעים, זה עלול לקרות. זו הסיבה שאנחנו מנסים לספק כמות מידע גדולה ככל האפשר לפני רכישת הקורס ואף מספר שיעורים מהקורס לצפייה בחינם, זאת בכדי לנסות ולוודא שהרכישה שלכם תהיה תואמת את הציפיות. במידה ועדיין לא תגיע/י לשביעות רצון, תוכל/י לקבל את כספך בחזרה עד 14 ימים ממועד הרכישה.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
בהחלט! ברגע שתתחילו את תהליך הרכישה תפתח לפניכם האפשרות לפריסת תשלומים. בחרו את התמהיל שהכי נוח לכם ותתחילו ליהנות!

עדיין מתלבטים? רוצים לשאול שאלה?

עדיין מתלבטים?
רוצים לשאול שאלה?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צרו קשר - לדפים

49

ש״ח

12x תשלומים

(או תשלום אחד ע"ס 588 ש"ח במקום 999 ש"ח)